Skip links

LEZEN

LUISTEREN

VAN ALLES

wat vind ik leuk aan online marketing

Facebook
Twitter
LinkedIn

Waarom online marketing leuk vind

Ik vind online marketing een leuke manier om boodschappen te communiceren aan een breed publiek op een vrij eenvoudige manier. Het is een veelzijdige manier van marketing die open staat voor innovatie, experimenten en eindeloze mogelijkheden. Hier volgen enkele punten waar ik van hou aan online marketing:

Het heeft een breed bereik

Het geeft organisaties de mogelijkheid om hun boodschappen over de hele wereld te verspreiden. Verder kan online marketing gericht zijn op mensen met specifieke interesses en voorkeuren, zoals demografische gegevens, leeftijd en locatie. Dat betekent dat het boodschap kan nog nauwer gericht kan zijn om een specifiek publiek te bereiken.

Weinig kosten vereist

Traditionele marketingactiviteiten, zoals televisiereclame en direct mail, kunnen duur zijn. Aan de andere kant biedt online marketing veel potentiĆ«le kostenbesparingen, vooral als je doelgroepen klein en specifiek zou kunnen zijn. Er zijn veel gratis of goedkope tools beschikbaar, waarmee je websites of blogs kunt ontwerpen, content kunt maken, landingspagina’s kunt maken en SEO-processen kunt uitvoeren.

Het kan beinvloeden via verschillende kanalen

Met online marketing hebben organisatie de mogelijkheid om hun boodschappen te verspreiden via:

  • E-mail marketing. E-mail marketing is een krachtig medium, waarmee je mensen die je e-maillijst volgen kunt informeren over je producten, diensten of evenementen.
  • Social media. Social network-sites worden steeds populairder. Het verstrekken van informatieve content die je doelgroepen interesseren, kunnen helpen om klanten aan te moedigen contact met je op te nemen.
  • Adwords-advertenties. Adverts op zoekmachines kunnen een effectieve manier zijn om gerichte bezoekers naar je website te sturen.
  • Video. Video’s hebben een krachtige rol gespeeld in online marketing en maken het voor organisaties mogelijk om hun boodschap op een gebruiksvriendelijke en visueel aantrekkelijke manier te communiceren.

Het is resultaatgericht

Organisaties kunnen conversie-statistieken gebruiken en hun campagnes bijstellen om de doelstellingen van hun bedrijf te bereiken. Met behulp van verschillende metrische biedt online marketing ook inzichten in het gedrag van klanten. Verder bieden analytics-tools je de mogelijkheid om je uitgaven te monitoren, de effectiviteit van je strategieen te bepalen en je campagnes bij te stellen.

'post', 'posts_per_page' => 3, 'orderby' => 'date', 'order' => 'DESC' ); $the_query = new WP_Query($args); if ($the_query->have_posts()) { echo '
'; while ($the_query->have_posts()) { $the_query->the_post(); echo '
'; if (has_post_thumbnail()) { the_post_thumbnail('full', array('class' => 'featured-image')); } echo '

' . get_the_title() . '

'; echo '
'; } echo '
'; wp_reset_postdata(); } ?>
This website uses cookies to improve your web experience.